Viser innlegg med etiketten Strikking. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Strikking. Vis alle innlegg

mandag 11. april 2011

Gaveposer

Da er jeg ferdig med gaveposene som hører til settene jeg har strikket. Er ikke så mye som skal til før det blir en litt mer personlig gave! :)
Håper ihvertfall disse faller i smak hos eierne! :)






Ønsker dere en fin mandagskveld videre! :)

torsdag 7. april 2011

Da var babyteppet til prinsessen ferdig! :)

Da har jeg blitt ferdig med babyteppet som jenta til et vennepar av oss skal få! :)

Gikk litt fortere med dette teppet enn det første , for å si det slik! ; )

Skulle hatt bilder med alt "i bruk" , men modellen min har lagt seg ; ) Så da får dette holde! : )


Min oppmerksomhets-syke chihuahua ville være med på disse bildene også! ; )

Ble litt uklare bilder..






Legger ut et bilde av gaveposen også! Dette er ikke den endelige gaveposen , men en "prøve"-pose! :)

søndag 27. mars 2011

Change of plans!

Nå har jeg forandret litt i planene.. :) Skulle strikke rosa å grått baby skjerf/lue , men bestemte meg for at jeg heller ville ha lilla.Så da var det bare å sette i gang igjen :) Var å handlet inn garn til babypledd i går , skal starte på det i dag! Må bli ferdig før vi skal reise til Trøndelag i påsken , så kjenner jeg stresser litt ;)
Er ihvertfall ferdig med luen og skjerfet , og min kjære datter er modell :)
Fargene er ikke helt presise ser jeg på bildene. De skal være litt lysere.




lørdag 19. mars 2011

På`an igjen !! c",)

På torsdag fikk jeg en hyggelig beskjed om at et vennepar av oss hadde fått baby! De hadde fått en liten prinsesse! c",) Saken var det at jeg hadde bare strikket til gutt , så min første reaksjon var å finne fram strikkepinnene å begynte for full fres å strikke! :) Skjerfet er ferdig,så nå er det luen som står for tur! :)

Legger også ut noen bilder av mine små <3

(Fargene på skjerfet ser ikke likt ut på bildet som de  er i virkeligheten!)






tirsdag 15. mars 2011

Ferdig!! : D

Da er jeg ferdig med babyteppet! :) Ble veldig fornøyd med dette å gleder meg til å gi det vekk! ;)
Er en del som har spurt etter oppskriften , så jeg legger den under bildene!
Jeg har heklet kant i rundt , (noe som ikke står i oppskriften) for jeg ville det skulle stå i stil med luen og skjerfet jeg strikket tidligere!
Dette var et veldig kjekt teppe å strikke,så blir nok flere av disse! :) Men en ting av gangen , så nå er det heklet teppe som står for tur! :)

Tequila likte teppet meget godt ;)


Oppskrift på teppet

mandag 28. februar 2011

Babyteppe

Da er det nytt prosjekt på gang! Denne gangen er det babyteppe som står for tur! Likte dette teppet veldig godt.Strikker av Sandnes Garn Duett.

Skal legge ut bilde når jeg er ferdig men kan ta sin tid! ;-) Har ei syk datter, men det er ingenting, for jeg har nemlig en syk mann i tillegg! Det er ikke bare bare ,så da har jeg hendene fulle allerede. Men skal nok finne tid til strikking også! :-) 

Ha en fin mandagskveld! c",)

fredag 25. februar 2011

Baby boom!!! :)

Er riktig mange som venter barn nå , så nå er jeg i full gang med å strikke barselgaver!Her har jeg strikket hjelmelue å sjerf med en heklet kant i rundt! Kjempe gøy å strikke!! :)




Lagde Kari Traa lue til Lukas for en stund siden :-)