Her er resultatet av kveldens negler! :)
Viser innlegg med etiketten Negledesign. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Negledesign. Vis alle innlegg
mandag 28. mars 2011
torsdag 24. mars 2011
Dagens negler !
Ikveld har jeg laget et nytt sett med negler. Denne gangen ble det sjablong! :) Kunden ble fornøyd,så ingenting er bedre enn det! :)


onsdag 16. mars 2011
mandag 14. mars 2011
"Lærling"
Da er kurset ferdig og jeg står nå på egne bein fram til eksamen! *spennende* :)
Ikveld har jeg fått lagt negler på ei som var så snill å ville stille som prøvekanin! :)
Ikveld har jeg fått lagt negler på ei som var så snill å ville stille som prøvekanin! :)
fredag 11. mars 2011
Nytt sett med negler!
I dag så har jeg laget et nytt sett med negler , men på en annen teknikk enn de første! Denne gangen var det med sjablong istede for tipp! Fornøyd med de med tanke på at det er første forsøk med sjablong! Er min kjære svigerinne som har stått modell! :)
Litt uklare bilder men dere ser vel sånn ca :)
Litt uklare bilder men dere ser vel sånn ca :)
torsdag 10. mars 2011
Negledesigner
Nå har jo endelig negledesign-kurset startet å jeg har laget mitt første sett med negler! :) Dette er kjempe spennede å utrolig gøy!! :) Lang vei å gå enda , men ser ikke mørkt på det!! :)
Dette er neglene jeg lagde i dag!
Dette er neglene jeg lagde i dag!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
