søndag 27. mars 2011

Change of plans!

Nå har jeg forandret litt i planene.. :) Skulle strikke rosa å grått baby skjerf/lue , men bestemte meg for at jeg heller ville ha lilla.Så da var det bare å sette i gang igjen :) Var å handlet inn garn til babypledd i går , skal starte på det i dag! Må bli ferdig før vi skal reise til Trøndelag i påsken , så kjenner jeg stresser litt ;)
Er ihvertfall ferdig med luen og skjerfet , og min kjære datter er modell :)
Fargene er ikke helt presise ser jeg på bildene. De skal være litt lysere.




4 kommentarer:

  1. Settet ble nydelig i lilla også!!
    og så har dere en utrolig søt "modell" til å vise fram det du har laget også da!:D
    Klem

    SvarSlett
  2. HERREMIIIIN SÅ FIIIIIIN!!! Ho e nåkka av det nydeligste æ har sjett!! Strikkasættet å selvsagt, men L-I e så herlig! <3


    *Masse klæmma fra "tante" Lena*

    SvarSlett
  3. Skjønna jentå:)
    Kjempefint sett, Elisabeth!

    SvarSlett
  4. Tusen takk! :) Helt utruli at æ fikk ho t å setta i ro! Ho e itj så begeistra i å ha på sæ verken huv eller skjerf! :)

    SvarSlett