Elisabeth`s Eventyrverden
Viser innlegg med etiketten
Søm
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
Søm
.
Vis alle innlegg
fredag 25. februar 2011
Min første løper! :-)
Jeg lagde min første løper i sommer! :) Har aldri vært noe flink til å sy , men jeg har en mor som kan ALT om sying! Så da måtte jeg benytte meg av sjangsen å lære meg! :) Dette var abselutt noe jeg kunne tenkt meg å gjørt mer av!
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)