tirsdag 15. mars 2011

Ferdig!! : D

Da er jeg ferdig med babyteppet! :) Ble veldig fornøyd med dette å gleder meg til å gi det vekk! ;)
Er en del som har spurt etter oppskriften , så jeg legger den under bildene!
Jeg har heklet kant i rundt , (noe som ikke står i oppskriften) for jeg ville det skulle stå i stil med luen og skjerfet jeg strikket tidligere!
Dette var et veldig kjekt teppe å strikke,så blir nok flere av disse! :) Men en ting av gangen , så nå er det heklet teppe som står for tur! :)

Tequila likte teppet meget godt ;)


Oppskrift på teppet

7 kommentarer:

  1. WOW!!! Nyyydelig!! Ja, dette kan du virkelig være stolt av!!

    SvarSlett
  2. kjempe fint va d :) flinke du e :)

    SvarSlett
  3. KNALLTØFFT!!!! Synd ungan her bynne å bli så stor, ellers så skulla æ bestillt av dæ! ;-)

    Klæmma fra Lena Mari

    SvarSlett
  4. Dritbra herre ja:-) lag ett sånn te Salsa du da ;-)
    Go hælg å guds fred i stua;-)

    Tom Erik

    SvarSlett
  5. Så flinke du e Elisabeth:) det blei knallbra!!

    SvarSlett
  6. Sjå der ja! Heklinga jekk jo kjæmpebra ;) Beundringsverdig at du bærre sætt dæ ne å lere dæ d fra nætte! U go girl :D

    SvarSlett