tirsdag 5. april 2011

Deler ut awarder!

Da har jeg bestemt meg for hvem jeg skal gi disse awardne til! :)
Har sett litt i rundt på forskjellige blogger , og har funnet 5 veldig inspirerende bloggere! :)

Så må jeg skrive 8 ting om meg selv..

*Jeg er 23 år
*Har 2 barn , gutt på 5 år å jente på 10 mnd.
*Liker å scrappe,strikke å gjøre "nytte" av hendene mine :)
*Jobber i barnehage
*"Den største gleden man kan ha , er å gjøre andre glad"
*Kommer fra ei fjellbygd i Trøndelag men bor nå på kysten i Rogaland
*Har tatt Negledesigner kurs og håper på å stå eksamen i mai .. :S
*Danser så fort jeg får mulighet ;)

Utrolig vanskelig å skrive ting om meg selv..Godt å få "trening" :)




Jeg vil anbefale alle til å titte innom disse bloggene , det er virkelig verdt det!!

Hobby Kroken Min

Monicas Hobbyblogg

Marianns Papirgleder

Hobby Blogg

Jeanies lille verden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar